Stress

Som Emmelie precis skrev så blir man mycket mer inspererad att blogga nu när själva bloggen är typ as het.

Jaja, mina dagar bara flyger förbi, har så mycket att göra att jag knappt hinner med hälften av alla grejjer. Igår gick jag i skolan som vanligt, sen åkte jag och emmelie hem till mig och käkade sen direkt iväg till jobbet. Slutade jobba kl 11 och väl hemma var det bara att hoppa in i duschen och börja plugga till religon provet som jag hade idag. Det blev med andra ord en sen kväll igår.
Men idag har jag samlat nya krafter och just nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar. Direkt efter maten ska jag iväg till jobbet igen,. när jag slutar åker jag hem och sussa hos Emmelie. Längtar redan efter att få sova..

Lite svårt att lägga upp bilder nu efter som min kamera som sagt är borta.. Ni får hålla ut ett tag till för om jag har tur får jag en ny när jag fyller år.  :) 


/ nis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0