Plugga plugga

Ja som sagt mina vänner kom igår och hälsade på. Men de vart inget film tittande här inte, nej dom överska mig och jessica med att komma med en massa öl, så jag slängde ut dom vid 1 tiden haha. Nu ligger jag i sängen orkade inte gå på mina två lektioner och på samhällskunskapen kan jag ändå inte jobba i skolan utan måste göra de hemma. Så nu ska jag bara försöka komma igång här, alltid svårt att börja tycker jag. Arbetet ska vara inne på måndag så måste verkligen sätta igång nu.  

Markus blev så nöjd över den så.. 

Jag och jessi körde mjukisar 

// E

Kommentarer
Postat av: BWFC-Fans

Bålsta Wednesday är grymma!

Hur känner ni dom? Är avis (a)

2008-09-10 @ 21:45:51
Postat av: Emm

laget är våra bitches :)

2008-09-10 @ 23:36:54
URL: http://deniceochemmelieblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0