Onsdag

Hellu!
nu har jag inte bloggat på länge igen, undra om de faktiskt är några som läser den? Förut måste jag ändå erkänna att vi hade en hel del trogna läsare ;) haha.. Idag började jag kvart över 8,  Nisse sov hos mig som vanligt och hon började samma tid och idag har jag varit såå trött. Jag hade först svenska då jag och Lina satt och pratade om kärleksproblem så vi jobbade faktiskt inte speciellt mycket måste jag säga men fick ändå klart uppgifterna av någon konstig anledning. sen hade jag multimedia som jag tvingade Nisse att vara med på trotts att hon slutade 2 timmar tidigdare än mig. Det bästa var ju att hon gjorde hela mitt arbete på lektionen med lite hjälp från Tony medans jag låg på 2 datastolar och sov och tjata efter massage och fanta av hela klassen. Så nu är jag hemma (äntligen) ligger i sängen med nisse och vi ska nu ta oss en powernap som förmodligen blir ganska lång. 
  
Så god eftermiddag // E


Kommentarer
Postat av: kallejed

jag läser den varje dag ju :p

och ni har fortfarande inte skrivit om mig ;@

2008-09-04 @ 00:25:48
URL: http://dackamuff.blogg.se/
Postat av: Emmelie och nisse

Haha men ha tålamod kalle, det kommer ;)

2008-09-04 @ 15:53:14
URL: http://deniceochemmelieblogg.se
Postat av: ..

Haha ooh så bra det låter emmelie, kan verkligen se dig framför mig, tjatandes om massage ;)

2008-09-08 @ 17:50:06
URL: http://nelija.blogg.se/
Postat av: Emm

Haha men jag älskar ju massage, och tycker jag har elaka klasskamrater som inte ger mig någon.. haha ;)

2008-09-09 @ 00:08:39
Postat av: Gunn från hagabrunn

jag är ert största fan

2008-09-12 @ 04:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0