kort om allt

Var några dagar sen jag blogga. Vi kan ju börja med vad som händer i fredags, de blev middag hos snea med tjejerna och sen gick vi vidare till Alan jag och Jessica gick väll hem mellan 3-4 och sov vi var lite sega på lördagen så det blev ganska lugnt. Jag åt middag hos mamma och sen kom Denice och Henke och spelade spel med min familj. På söndagen åkte jag med mamma och anders och shoppa lite, hittade ett par skor och en jacka och present till Nisse. För sen var de ju dags att gå hem till Denice åkte dit till 00:00 så åt jag nisse och jennilee glass och mös. Dagen efter var vi faktiskt hemma från skolan och bara mös, åkte hem till mig och fixade sen till Caroline för att Fira Nisse med släkten och efter det drog vi oss hem till mig och Denice planerade att vi skulle se film men så blev de inte för där var favoriterna och överraskade henne, jag tror hon var glad de verkade så iallfall : ) Sen har det väll inte direkt hänt något speciellt. Igår kom Henke och Thomas och åt och kolla på film med oss. Henke trodde att vi skulle gråta men så blev de inte, det var ju inte direkt "The note book" den är så sjukt sorlig. Hur som helst så fick denice presenter av dom för att hon fyllt år hon fick en hello kitty klocka och en låda så man kan göra egna smycken hahah så de ägnade vi kvällen åt när dom hade dragit. Många fina armband blev det kan jag lova.. Idag är v ju lediga så sjukt skönt sov till halv 12 idag tänkte snart åka upp till Marlene och träffa Wiggo.

// Emm

Här kommer lite bilder från veckan också.



Kommentarer
Postat av: liza

the notebook är sjuuuukt bra (; <3

2008-09-26 @ 00:52:38
URL: http://laajz.blogg.se/
Postat av: Emm

Jaa skoja inte, har aldrig gråtit så mycket till en film som den :p <3

2008-09-26 @ 11:52:51
Postat av: liza

haha. man gråter som en gris alltså!

2008-09-26 @ 18:17:23
URL: http://laajz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0