Jag är faktiskt väldigt trött...

Vem är de som bloggar dåligt nu då Denice?

Hur som helst idag har jag pluggat en del, jag har åtminstonde kommit igång och har allt de viktiga klart. Arbetet ska ju som sagt vara inne på måndag så de känns helt okej faktiskt. Jag har varit hos Marlene ungefär hela dagen, kom precis hem och vi hittade en otroligt intressant hemsida faktiskt, där de stod om avrättningar i Sverige de var om häxeri barnamord och blodskam mm det var faktiskt riktigt intressant. http://www.genealogi.se Där är sidan för er som vill kika lite. Efter att vi ätit middag och kollat runt lite, la vi oss i soffan och tittade på film. Varg den med Peter Stormare, den utspelar sig i Norrland och eftersom att jag gillar Norrland och Marlene är därifrån så gillade vi faktiskt den, de hände absolut inget speciellt men de var kul att se Stormare i en sånn film. Nu ska jag ta och sova för jag har kännt mig otroligt seg i en hel vecka nu och imorgon ska jag upp tidigt vi ska på studiebesök till aftonbladet med klassen. Så godnatt på er allihopa.


// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0