It sucks och arga ord om Emmelie

Sitter i skolan och är suuuuper hugrig, känns som om jag inte har ätit på en hel vecka. Jaja.. jag har redan slutat för dagen så ska väl ta mig hem så jag får nån mat i magen..
Idag ska jag mest tillbringa tid i stallet.. om jag inte sagt det tidigare så är det iaf så att vårat stall sålt och alla hyresgäster är uppsaggda. Allt och alla måste vara borta senast idag så jag har kvällen planerad om man säger så. ^^
Måste säga att det känns solgligt faktist. Stenladan har ju varit mitt stall i evigheter och nu tar det plötsligt slut. It sucks rent ut sagt!
Jag får väl helt enkelt hitta ett nytt stall och skapa nya minnen i!,, fast frågan är hur jag ska lyckas med det nu när jag inte har ridigt på en månad och knappt har någon fritid alls. Ni kanske inte visst det men i samband med att vi fick reda på att stallet var sålt lämnade jag tillbaka min kära Toppen till Pauline. Känndes helt enkelt som det är dags att gå vidare och börja rida storhäst nu.,, så när jag väl har hittat en ny häst som jag trivs med så ska jag helt enkelt ta mig tid för djuren igen.

Haha föresten..
Ska ta och erkänna att jag faktist skriver dagbok, inte varje dag såklart men någon gång sådär ibland.. när nått speciellt har hänt eller om jag är upprörd eller något. Jag har gjort det i över tre år och måste säga att jag garvar så mycket när jag läser vissa saker som jag har skrivt. Allt är såklart jätte hemligt och ingen har eller kommer någonsin att få läsa,, men tänkte dock klistra in ett par rader jag skrev om emmelie för ca ett år sen..

uch och fy. !
Är så grymt arg, ledsen och besviken ! har tillbringat min lördag kväll med emmelie och nu har jag> verkligen fått nog, det har jag väl för länge sen egentligen men nu orkar ja bara inte med henne...Lite mer elaka ord. Haha!
...Blir ledsen när jag säger så här om min älsta och egentligen bästa
vän, för det är precis vad hon är, jag älskar henne och uppskattar
verkligen henne. men tycker inte att man ska tolerera hur mycket
som helst. Fy alltså, jag verkligen ..


Det är inte alls meningen att lägga ut emmelie som en dålig vän för det är hon verkligen inte! Jag älskar ju Emmelie för att honär den allra bästa vän man kan ha och det vet hon., Tyckte bara det var roligt för jag minns precis när jag skrev det och hur jag kände mig,. och tro mig, jag var verkligen arg! 

Såå.. nu när ni har fått ett smakprov ur min såkallade dagbok ska jag ta bussen hem och se på film. Bloggar kanske lite senare idag om ni har tur :) och tänk.. hungerkänslan försvann efter lite skrivande.

Take care

/Nis

Kommentarer
Postat av: drunken jack1

jag håller med dig denice min flickvän;)

2008-09-15 @ 23:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0