segkorv

Andréa, Stefan säger:

nisse?

• Emmelie säger:

aah

Andréa, Stefan säger:

när drar du från emmelie?

• Emmelie säger:

typ snart

Andréa, Stefan säger:

okej

Andréa, Stefan säger:

har du käkat?

• Emmelie säger:

nej men du kan vara med också käka med mig

• Emmelie säger:

kycklingsallad

Andréa, Stefan säger:

va?

• Emmelie säger:

du kan käka hos mig om du ej har ätit

Andréa, Stefan säger:

jag har ej ätit

Andréa, Stefan säger:

men vi ska typ hämta mat ^^

• Emmelie säger:

jaha okej

Andréa, Stefan säger:

men då kanske dom kan köra mig till dig istället

• Emmelie säger:

jaa precis

Andréa, Stefan säger:

om jag kan käka hos dig

Andréa, Stefan säger:

men är det egen kycklingsallad elur?;P

• Emmelie säger:

jaa

• Emmelie säger:

vad ska du käkaaaaaa+

Andréa, Stefan säger:

great ;P

Andréa, Stefan säger:

pizza ^^

• Emmelie säger:

eller ,menade du att du skulle käka hsom mig

• Emmelie säger:

haha jaha

Andréa, Stefan säger:

men nöt

• Emmelie säger:

haha eller vad?

• Emmelie säger:

Andréa, Stefan säger:

ja vene

• Emmelie säger:

ska du käka hso mig eller pizza?

• Emmelie säger:

eller ska du käka pizza hos mig?

Andréa, Stefan säger:

ofta jag ska komma med pizza hem till dig och bah HEj

• Emmelie säger:

haha jaa?

• Emmelie säger:

fast du fårkäka sallad omdu vill oskcå

Andréa, Stefan säger:

haha

• Emmelie säger:

men gör som du vill *

Andréa, Stefan säger:

jaa det verkar bäst^^

• Emmelie säger:

vi efbjuder mat, matplats och matplats med medtagen mat

Andréa, Stefan säger:

haha

• Emmelie säger:

• Emmelie säger:

• Emmelie säger:

hahah

• Emmelie säger:

• Emmelie säger:

jag fattar ingenting

• Emmelie säger:

hhaah

• Emmelie säger:

vad och vart ska du äta

Andréa, Stefan säger:

jag vet inte

• Emmelie säger:

du får käka hos mig om du vill

Andréa, Stefan säger:

antingen käkar jag hos dig, eller så käkar jag pizza hemma men då kommer jag aldrig orka åka till dig sen ^^

• Emmelie säger:

men då käkar du hos mig

Andréa, Stefan säger:

räcker det då?

• Emmelie säger:

ska ringa och kolla men det tror jag

• Emmelie säger:

Andréa, Stefan säger:

oki

• Emmelie säger:

jaa det går bra

Andréa, Stefan säger:

men då gör vi så dåå

Andréa, Stefan säger:

men när ska du hem då din puttefnask?

• Emmelie säger:

jaaaaåkter hem nuuuuu

Andréa, Stefan säger:

okeeeeeeeeeeej

Andréa, Stefan säger:

men börjar ni käka nu?

• Emmelie säger:

neeeeeeejjj

Andréa, Stefan säger:

jag vill inte käka själv

• Emmelie säger:

vi käkar när du kommer puttefnask

Andréa, Stefan säger:

braa^^


Hahah min hjärna hängde inte riktigt med idag :p. Jajaa det slutade iaf med att hon kom och käkade kycklingsallad och sen kollade på film, step ut 2. :) Var nog 6054 gången jag såg den men är ju så grymt braa!

/ nis


Kommentarer
Postat av: Andréa

Hahah du är ju en trög mupp det vet vi alla^^

menmen, det blev ju bra tillslut ;D

2008-09-07 @ 09:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0