Äntligen

Ligger efter med bloggandet igen, men måste erkänna att jag fått mer inspiration nu när jag fixat i ordning bloggen. Ni måste ju iallfall erkänna att den är lite finare, det var cornelia som sa hur jag skulle göra så allt är hennes förtjänst så stort tack till henne. Måste passa på att säga att jag känner mig trött och seg idag, jobbade igår och de gick bra förutom att de var väldigt stressigt. Det känns riktigt bra att jobba faktiskt man gör ju ändå ingenting speciellt på dagarna nu när skolan börjar och så får man ju lite extra pengar fast jag ska spara varenda öre jag tjänar för den 29onde december ska vi boka resan alla tjejer, de är våran deadline har vi sagt men vi får se hur de blir med den saken. Idag ska Nisse jobba men mina kära vänner kommer och hälsar på mig.. Har dom sagt iallfall, så jag hoppas de :)

Hur som helst nu sitter jag hos Marlene och Jörgen har varit här sen jag slutade och ska äta middag här. När jag skulle gå upp för att lägga Wiggo tidigare idag när han skulle sova så jag somnade också och de var så mysigt så, han är min lilla favorit bebis och nu sitter han här bredvid mig och äter upp en tidning.


Måste också passa på att säga att jag gillar mina tjejer i klassen, ni fögyller mina hemska skoldagar höhö ;)
// E


Kommentarer
Postat av: ljzm

du förgyller mina med sörru!

2008-09-09 @ 17:31:33
Postat av: Emm

Naaaw vilken tur

2008-09-09 @ 17:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0