6 dagar kvar

Om bara 6 dagar fyller Denice år,18 de är igentligen inget speciellt mer än att hon får börja dricka alkohol lagligt haha. Men för mig känns verkligen sjukt, de är mycket mer än så. Jag har kännt henne precis hela livet kan inte minnas stunder som jag vetat att denice inte funnits där. När jag blir 18 betyder de även 18 år med henne. Hur som helst jag fixade hennes present igår, och de är SÅ svårt att inte få säga vad de är, eftersom att hon alltid får reda på allt men nu går de bara inte. Måste se till att hålla mig i 6 dagar till, de måste jag klara! Jag är inte heller frisk än och de suger, men jag är på bättringsvägen helt klart. Vaknade idag kl halv 10 för att jessi skickade ett sms och sa att jag skulle ringa upp henne vilket jag gjorde, och vad ville hon säga jo att hon tyckte vi skulle åka till danmark ändå. Ja vi har alltså tänkt att samla ihop "gänget" haha och ta en trip till Danmark eller var de nu blir mig spelar de ingenroll bara vi gör de tillsamman  :)

You are the best

//  E

Kommentarer
Postat av: ljzm

kom till skolan någon jävla gång! :(

2008-09-16 @ 17:19:11
URL: http://lajnalizm.blogg.se/
Postat av: Emm

Jaa jag vet sorry. men nu mår jag sämre igen:s mådde typ bra i förmiddags men nu har de gått utför igen.

2008-09-16 @ 19:30:19
URL: http://deniceochemmelieblogg.se
Postat av: ljzm

jag skiter väl i om du är sjuk eller inte, kom till skolan bara! me miss u ALOT :(

2008-09-17 @ 13:12:51
Postat av: Emm

Naaaw jag LOVAR att komma imorgon : )

2008-09-17 @ 16:14:56
Postat av: Andréa

Hon får faktiskt köra brummbrumm bilen och rösta också :D

2008-09-17 @ 23:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0