Vill ha

Jag älskar skor de går före allt. Jag har liksom lite utav lovat pappa att inte köpa nå fler skor under dom två kommande månderna men vad ska jag göra? Jag har ju hittat ett par skor som jag vill ha nu. Mina röda högklackade som ni flesta har sett kommer ju alltid ligga på första plats såklart, dom är ju röda. Men nu har jag hittat ett par skor med färg, ja färg. Grejen är den att jag nästan bara äger svarta grejer, de passar liksom till allt så jag försöker pigga upp garderoben med lite färg så dom här skorna passar mig perfekt.


Haha jag tycker dom är så fula så dom blir coola ; )



// Emm

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jätte snygga ! :) Du har inte lust att slänga in en bild på jackan du skrev om i det förra inlägget ? :)

2008-10-14 @ 16:57:03
Postat av: Emm

Tack, men såg precis att dom inte fanns i min stolek. Man ser lite av den i denice inlägg :)

2008-10-14 @ 17:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0