Vad vet jag liksom..

Jag vet, vi suger på att uppdatera!
Ni kanske vill att vi lägger in bilderna från helgens äventyr, skrivet om allt roligt som hänt, och kanske ännu hellre.. det tråkiga. Fast jag har ingen lust, inte tid heller för den delen.. egentligen skulle jag behöva förtsätta plugga men verkar ju ändå inte bli av satt..
 
Jag ska hoppa i säng strax men tänkte bara på en sak idag, ni vet hur ofta man brukar säga ''Åh guud vad den här veckan har gått fort!''. Ler lite och sen får till svar, något i stil med '' jaa vet, så skönt! Då undrar jag, skönt?!  Hur kan det vara skönt att dagarna flyger förbi? Hur kan det vara skönt att det känns som om det var igår jag gick i nian? Jag förtsår bara inte.. varför liksom? Vad är det vi väntar på som är så himla bra? Det som gör att vi vill att dagarna ska gå i raketfart? Väntar vi på att gå ut skolan? På att bli vuxen? Bilda familj? Eller väntar vi rent ut sagt på att dö? Jag vet inte och jag försår inte.
Man vaknar på morgonen, går till skolan, åker hem, pluggar/ jobbar eller träffar kompisar och sen går och lägger dig för att göra precis samma sak dagen efter., men till vilken nytta liksom? Så nu säger jag det för sista gången.. Jag förstår inte.

 NIS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0