Jag sitter och pratar med Jackie i telefon

Jag sitter och pratar med jackie i telefon, det var rätt länge sen jag hörde från honom så det hade varit roligt att prata med honom,.. om han inte var så himla trött och osocial vill säga.. :) 
Ikväll har jag bara jobbat,. vi fick sluta rätt tidigt så det var minst sagt skönt!.. Att jag är ledig resten av veckan gör dessutom att det hela blir väldigt mycket skööönare. Eller jaa,. det är personalmöte på onsdag så det ska jag ju gå på men annars såå :)

Vill ni veta vad jag har gjort i helgen? 
I fredags var jag barnvakt åt mina gullkusiner igen. Eftersom moster och Tomas sov på hotel så sov jag över hos moster. På kvällen såg vi på film. Eftersom min yngsta kusin inte riktigt är läskunnig fick jag sitta och läsa varje replik högt så att hon skulle hänga med på filmen. Kan ana att det var en aning irriterande för Shannon och Cameron som själva är fullt läskunniga. Jaja.. hur som helst så var filmen, enligt min lilla kusin lite för läskig och självklart tog jag tillfället till akt och skrämde henne lite mer. Haha! Jag ringde från min mobil hem till dem och när Jossan svarade så ''morrade' jag i telefonen. Hon tittade sig runt och frågade desperat om vem det var som ringde. När Shan frågade Jossan vem det var svarade hon inte utan bara kollade skärrat runt i rummet. Då kunde jag inte hålla mig för garv längre. Kände mig lite elak faktist, jag menar.. hon är ju trots allt inte mer än nio år gammal.

På lördagen så var vi somsagt på bio med Peter, Firat och Erik. Filmen vi såg var rätt så bra, fast jag måste säga att jag mycket hellre hade sett HSM såklart. :)
Igår hade jag, Emmelie och Julia filmkväll hos Emmelie. Vi såg två skräckfilmer, dom var halvbra båda två. Lite lagom sådär som avslutning för helgen.


Föresten så tänkte jag på en sak igår.. ni vet när man var liten och byggde kojja i sitt rum och sov där, trots att det var super obekvämt och det inte fanns något utrymme alls? Jaa, alla kanske inte byggde kojjor och till er som inte gjorde det säger jag bara - Ni missade något!, Det tycker iaf jag, för enligt mig var det super mysigt att sova i kojja.
Jag försökte övertala Emmelie att vi skule bygga en och sova i den igår men det ville hon inte.. så istället kastade hon ut mig och lät mig sova hemma. (Enbart för att du fick så dåligt samvete gullis :) )
Jaja hur som helst ska jag göra en kojja någon dag,. och inte tusan ska det vara Emmelie som få sova där tillsammans med mig!

Jaja kanske ingen som orkade läsa inlägget men ändå..:) Nu blir det en dusch och sen slagg för min del,. så godnatt på er så hörs vi senare!.

 ;)


Kommentarer
Postat av: Emm

Du är bara SÅ gullig okej? Vi ska bygga en koja och vare sig du vill det eller inte så blir det jag som sover i den.. Och sluta dra upp att jag slängde ut dig, de var ju ändast för att du lukta illa och jag kunde bara inte stå ut med stanken : )

2008-10-28 @ 12:19:27
Postat av: mammisen

mmm visst va de mysigt o sussa i kojor när ni va små!

2008-11-03 @ 12:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0