Och klockan är inte ens två..

Hej gullisar!
Idag har jag redan hunnit med att göra massvis av viktiga ärenden. Först och främst har jag  och Emmelie varit nere på skolan och lämnat tillbaka en bok som jag lånat, jag hämtade även upp min psykologibok och några papper. Jag har prov om en vecka så det är dags att börja plugga nu :/. Efter vi var i skolan gick vi till skomakarn och lämnade in mina skor så han kan klacka om dom. Därefter köpte jag täckstift på Kicks, både jag och Emmelie blev även medlemmar där ( det var fan på tiden ). Eftersom vi nu är medlemmar fick vi varsin Sofis mode tidning... så det var ju snällt :)
Efter kicks gick vi upp till Lindex, där jag köpte strumbyxor och handsavla och Emmelie köpte ett paraply och lite toffsar,. om jag inte minne helt fel. Därefter gick vi till Finkan och fikade lite. Efter fikat åkte vi hem. Såå tänkt vad mycket vi har hunnit med redan., och klockan är inte ens 2 ännu.
Kan också ta och berätta att jag var med Julia i stallet igår, vi red ut en sväng och hade det jätte mysigt trots den förjävliga kylan! Dagen innan det var jag föresten också i stallet och red på Toppen en sväng.. såå ni som känner mig vet att jag mår bättre nu. En ridtur om dagen är bra för magen så att säga :) 

Föresten.. när vi var i skolan idag såg vi något som insirerade oss till veckans diss. :) Vi kommer att göra ett inlägg om det lite senare., så håll utkik^^  

 Puss! / nis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0