Sorry Biiisen

Jag har precis fått mig en utskällning av Denice för att jag inte bloggat på länge och när jag väll gör de, så blir de alltid samma sak " kort om allt " och så berättar jag om hur veckan har varit lite bilder och blablabla.. men de får bli lite samma sak igen. Ni vet ju redan vad jag hade för mig i fredags, jo jag och nisse var i globen och såg på High school musical de var jätte mysigt att göra någonting annorlunda vi var först och åt sen fika direkt efteråt men vi åt varken upp maten eller fikat men gott var det sen gick vi och shoppa lite. Jag hittade ett plommonlila linne ett Emmelie linne om jag får använda Linneas egna ord haha och en grön jacka så ful att den blev cool jag var bara tvungen.. Dagen efter åkte jag och min bror Victor till kista och shoppade lite, eller ja jag hjälpte han och välja ut kläder men de var roligt vi gör inte så ofta saker tillsammans bara han och jag, hur som helst fick jag en jätte fin midjekjol med hängslen av honom : ) På kvällen var jag med tjejerna och drack hemma hos mig sen kom Fab, Markus och Andres och höll oss i sällskap. På söndagen gjorde jag och Jessica något väldigt nytt, jo vi gick faktiskt upp ur sängen och fikade för första söndagen någonsing haha, och sen tog jag hand om min älskling Wiggo och sen fick vi film sällskap och Wiggo blev så rädd för dom så han började spy och blev lite ledsen men de var bara för att han var trött. Oavsett hur mycket han än spyr så förblir han ändå min älskling! Förresten så satt han för första ggn igår och jag fick se de först av alla :) Nu ser jag på film med Victor så måste sluta skriva.



// Emm


Kommentarer
Postat av: Ji

Gud vad du är mysig, man vill ju bara krama på dig :))

2008-10-13 @ 23:36:22
URL: http://pungelipung.blogg.se/
Postat av: Emm

naaw så synd att jag inte kan säga detsamma :)

2008-10-14 @ 01:35:16
Postat av: Ji

Hehe nu vart ja lessen i ögat.. :(

2008-10-14 @ 09:52:43
URL: http://pungelipung.blogg.se/
Postat av: Emm

skojade bara lite med dig hjärtat :)

2008-10-14 @ 11:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0