snö till jul

Tänk att det snart kommer börja snöa och att det är jul. Det känns helt sjukt, jag minns förra julen hurbra som helst. Allt går så fort, för fort. Men jag tycker att Julen är de mysigaste på hela året om man får julen på rätt sätt. Jag och Denice har en liten tradition dock inte förra året men vi brukar julbaka varje år och det är lite små roligt, vi brukar göra våra första bokstäver med pepparkaksdeg haha. När vi var mindre köpa alltid Denice pappa pepparkakshus som vi skulle bygga men av någon konstig anledning gör vi inte det. Men i år ska vi ändra på de vi ska göra våra pepparkakor som vanligt och vi ska verkligen göra vårat hus finare än någonsin. Det är ju sånt här vi kommer minnas när vi blir äldre. Denice skrev om vårat liv om 10 år och riktigt så kommer de ju inte se ut, men nästan vi ska bo nära varandra jag tänker aldrig tillåta Denice flytta ifrån mig och jag kommer inte lämna henne heller ALDRIG .. Man kan ju nästan tro att vi har ett förhållande men det har vi inte, hon är bara min allra bästa vän och ni som läser det här borde vara grymt avundsjuka över att jag och Denice faktiskt har hållt ihop precis hela livet, hade jag inte varit med om det själv och någon annan hade de såhär skulle iallafall jag vara det. För det är de absolut bästa! Jag minns även när vi var små och denice jävla sparkar hon var helt seriöst galen. Hon sparkade, jennilee revs och jag kunde inte försvara mig på något sätt förutom med munattacker vilket dom som känner mig vet att jag kan haha, men så det ända jag gjorde var att skhydda mig. Men några galna slagsmål med dom där har man ju varit med om. Galet galet men kul är det när jag tänker på det haha. Hur som helst jag längtar tills jag ska sätta upp en röd julstjärna i mitt fönster vet precis vilken jag ska ha den ska vara röd inte som på den bilden. Jag ska även ha massa röda ljuslyktot och röda prynadskuddar åh vad mysigt det kommer att bli i mitt rum nu kommer Nisse vilja sova hos mig lika ofta som förut igen haha.     
     
 

Men  nu lämnar vi julen, ikväll blir de film hos Pete de är så tråkigt väder så idag känner man sig riktigt sugen på en film faktiskt och det blir mamma mia tror jag, den är helt sjukt bra.


Här är nisses pepparkaka som hon gjorde för 2 år sen, fin va?




// EMM


Kommentarer
Postat av: Nis

vaaa?! jag sparkades väl aldrig? :O

Och jaa Emmelie, vi har defenitivft haft många roliga stunder du och jag! :) Du vet att jag älskar dig gullis

2008-10-28 @ 17:44:37
URL: http://deniceochemmelie.blogg.se/
Postat av: Nis

haha nej aldrig, har säkert någon gammal skada från det. Jadå klart jag vet att du gör det ;)

2008-10-28 @ 20:41:59
URL: http://deniceochemmelie.blogg.se/
Postat av: Nis

Det var emmelie som skrev den senaste komentaren :)

2008-10-29 @ 00:20:28
URL: http://deniceochemmelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0