Skvaller och skitsnack

Vi har fått klagomål från en viss person att vi borde ha mer skvaller och skitsnack i bloggen. Men då är frågan vill du att vi ska bli hatade? haha. Alla vet att vi snackar skit vi är tjejer, men vi kommer inte att göra det offentligt och skvaller det finns inget skvallet att berätta om, inget som skulle vara intressant för alla iallfall det händer ju nämligen inte så mycket i den här lilla hålan. Så det kommer inte att bli av. Jag kan ju passa på och säga att jag blivit sjuk och det är ingen hitt såhär innan lovet och allt fast känner mig ändå lite bättre idag eller jag har ingen feber iallafall. Jag ska strax bege mig hemmåt har varit hos mamma i 1½ vecka så nu har jag hem längtan, ska bli skönt att få vara helt ensam ett tag och då ska jag passa på att plugga.

Så nu ska jag städa upp alla mina kläder och skor som ligger utspritt på rummet innan mamma kommer hem för då lär hon väll bli galen och sen ska jag åka hem, ska bli sååå skönt!

// Emm


Kommentarer
Postat av: Hasse från Rotebro

Då är det tamefan sista gången jag läser denna blogg!

2008-10-23 @ 16:52:00
Postat av: nis

Det har vi hört förr lilla du :)

2008-10-24 @ 00:19:31
URL: http://deniceochemmelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0