Se och lär så kanske du också blir populär

Nu är det dags för bloggens första inne och ute lista.

Inne:
1: Röda & Turkosa mössor med matchande sjalar - Typ as hett

2: Chai latte - Lite godare lite bättre

3: Sonja Aldens nya låt "du får inte" - Bara så bra

4: Cykla till skolan - Vi tänker på miljön.. och figuren

5: Att fika - En bulle om dagen är bra för magen

6: Powernap efter skoltid - Inga påsar under ögonen här inte

Ute:
1:  Kyla - Att frysa om baken är som att vara naken

2: Ica´s sketna fruksallad för 24,50 - snåljåpar

3: Killar som är kära i alla - det säger väll allt

4: Tidiga skoldagar - Men tyvär får man ingen peng om man inte lämnar sin säng

5: 3,5 or - Fabian fixar

6: Alla ni som inte läser våran blogg dagligen - Som sagt se och lär så kanske du också blir populär


// Emm & Nis


Kommentarer
Postat av: Ji

Hoppas eran blogg blir sönderhackad....

FRUNTIMMER! :)

2008-10-07 @ 22:12:12
URL: http://pungelipung.blogg.se/
Postat av: jackie

jaha vars e mitt namn på Utelista då? ;D

2008-10-07 @ 22:24:43
Postat av: Ji

Jackie jag är kär i dig! Du skulle lätt va på min innelista :D

2008-10-07 @ 22:28:31
Postat av: Emm

Men jackie? du vill väll inte vara med på ute listan? det är ju inge bra, där är det bara jimmy och jonte som plattsar :) Men jimmy nu är ju jag äntligen kär i dig!

2008-10-07 @ 23:22:52
URL: http://deniceochemmelieblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0