On and on

Nu blir det mycket funderingar här med tanke på vad Denice skrev tidigare. Jag undrar bara om det är meningen att man inte ska gå vidare utan vissa saker? Man förlorar något, grubblar över det antingen under en långt period eller en kort period. Och när man slutat grubbla på det här då dyker det upp igen, så hur ska man veta vad som är rätt?

Hur som helst jag har en ny favoritlåt On and on med Agnes, riktigt bra kommer säkert
spela sönder den, men de dyker ju upp nya favoiter lite då och då.
 Om en vecka är det lov, min plan var att flyga upp till moster för att träffa mina kusiner som jag saknar mer än något annat, dom är så långt borta så jag kan inte träffa dom så ofta. Jag brukar alltid åka upp på mina lov och så ofta jag bara kan. Men under sommaren var jag dålig på att ge dom min tid jag hade där och det har jag verkligen jätte dåligt samvete för och för att jag inte kommer att komma nästa vecka. Men nu när allt gått sin väg så är det inte värt de. Så jag stannar, och jag kommer att vara jävligt ledsen när Denice inte kommer kunna vara med oss på halloween de är inte samma sak utan min Nisse.
Längtar iallfall efter lovet hur mycket som helst och hoppas att det händer något kul.

Förresten ska nog jag och Denice gå och se på premiären av High school musical på onsdag om vi hinner innan hon börjar jobba :)

// Emm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0