Max Payne

Igår blev det ju bio och vi såg Max Payne, den var väll sådär inte jätte dålig men high school musical hade varit bättre ;)
Sen åkte vi iallfall hem till Peter och skulle se film men det var inte många filmer han hade haha, då vi såg någon dålig som jag redan hade sett så vi stängde av efter en stund. Måste säga att jag var riktigt negativ till allt igår men det var bara för att jag var trött haha. Men sen kollade vi på "Den frosten tog" och fula människor, och jag höll seriöst på att få panik haha det absolut sämsta ever. Hur som helst så ligger jag i sängen nu, någon ringde och väckte mig kl 11. Snart kommer Nisse hit då ska vi cykla till ica och köpa godis och sen kolla film. Sen kanske det blir spel ikväll.



// Emm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0