Jag ser det snöar, jag ser det snöar..

Är så sjukt trött!  De senaste nätterna har jag knapps fått någon sömn alls. Jag går i skolan om dagarna och direkt när jag kommer hem drar jag en powernap och sen kilar jag iväg till jobbet.. jobbar sena kvällar och sen går upp till skolan tidigt på morgonen igen,. och ja,  ni borde tycka synd om mig. :)
Föresten..på tal om jobbet, igår hade vi julbord på Aronsborg. Fatta julbord första oktober,. och jag som tyckte att Ikea var tidiga..
Jag kan lova att det minst sagt kändes skumt att servera glögg och pepparkakor omringad av en julgran, småtomtar och en massa julgranskulor. God jul och välkommna liksom. Nej ucsh det var på tok för tidigt om ni frågar mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur långa är ni ? :)

2008-10-04 @ 16:29:52
Postat av: Emmochnis

Emmelie är 141 och denice är 165 hur lång är du? :)

2008-10-04 @ 16:57:27
URL: http://deniceochemmelieblogg.se
Postat av: Emmo

nej denice 140 är jag till och med! : ) kul att det är någon som frågar !!

2008-10-04 @ 17:51:02
URL: http://deniceochemmelieblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0