Jag, emmlie och alla nioåringar

Vi var somsagt på High scool musical on ice tour igår. Det var roligt, visst var de det :) Var dock  lite besviken på att skådespelarna inte sjöng själva, såg liksom så tillgjort ut. Fast sen var det iof bara nioåringar där också och som liten tänker man väl inte på det. Att skådespelaren som skulle föreställa Zac Efron var skitful gjorde inte saken bättre heller. haha! Inte för att han är så het i  filmerna heller men klagar inte percis på den här bilden.

Jaja,. tågresan hem var en av de roligare tågresor jag haft på länge.. :) Tio tusen röda rosor vill jag skänka sig.. tralalalaa

Bifogar lite bilder från kvällen också :)



(klicka för att förstora)

Nu ska jag se på one tree hill ses senare gullisar :)


Kommentarer
Postat av: liza

oh .. my ... god vilken snygg bild på han xD

2008-10-12 @ 21:45:11
URL: http://laajz.blogg.se/
Postat av: Emm

håller helt och hållet med

2008-10-14 @ 20:35:49
Postat av: Nis

Jag också ;)

2008-10-16 @ 12:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0