Bio - high scool musical 3?

Ligger fortfarande i sängen, inte okej shame on me! Ska snart hoppa in i duschen och sen börja fixa mig för lite senare ska jag och Nisse på bio med några töntar men måste göra någonting för att få in dom där man är lite finare och lite bättre : )
Hur som helst jag och Denice vill ju se High school musical men tror nog faktiskt inte att det kommer bli så tyvär . Sitter nu och pratar med Denice på msn när jag tänker efter var det verkligen jätte länge sen jag var med henne, förutom i skolan. Känns som att det finns annat i hennes liv som är viktigare än mig haha. Som jobbet och plugg, vilket är bra av henne det är vettiga saker hon gör. Så nu vet jag hur hon kände sig förut och då var det för en skitsak min lilla bisi.
 Big love


// Emm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0