Visst fan är det synd om mig?

Hm.. nu har jag preics kommit hem från jobbet. Jag är alldeles super trött., och vet nu vad det värsta är? Jo., nämligen att jag måste plugga! Jag har lovat mig själv att plugga minst i en timme innan jag får sova. Visst att det kommer vara jobbigt just nu och iof även på ondsagmorgonen men inte ens hälften så jobbigt som det skulle vara att få tillbaka psykologiprovet med ett betyg som jag inte skulle vara nöjd över. Trots det så måste jag erkänna att jag sitter och tycker lite synd om mig själv. Haha! Men ärligt.. hur ska jag orka med plugg, max fyra timmars sömn, skola, stallet, plugg, jobb, plugg, max 5 timmars sömn, skola ( prov) och sen jobb igen?  För det är precis så mina två kommande dagar ser ut. Det underlättar ju inte percis heller att jag slutar jobba tidigast kl 12 på natten och att mobilen ringer kl 6 morgonen efter. Som ni kanske redan har märkt så söker jag efter medlidande så jaa.. det är okej att ni tycker synd om mig.

Nu ska jag sätta igång med psykologin så jag kommer i säng någon gång. 

Godnatt gullisar!
/ nis


 


Kommentarer
Postat av: Emm

Mitt medlidande får du inte, för ingen tvingar dig att jobba alla dom dagar du gör det! skyll dig själv :)

Och det ända jag tycks få fram är att du är stolt över att ha ett jobb ;)

Lite som BB hon tycker också hon är vuxen nu när hon fyllt 18 hahha :D

2008-11-05 @ 10:56:32
Postat av: nis

Haha ja klart jag är stolt över att ha ett jobb, skulle du också vart :)

Haha låter som att du också vill fylla 18 och bli vuxen nu..

2008-11-05 @ 13:02:54
Postat av: mammisen

mamma tycker jättesynd om sin lilla prinsessunge!! Lilla gumman, det är inte helt oki att göra så, du behöver sova!! Om du inte sover bra o äter bra mat så tar du iaf inte in det du pluggar. Så gör nu så att du lägger dej o sussar direkt när du slutat jobba ikväll. Pussar pussar pussar

2008-11-05 @ 19:31:17
Postat av: Emm

Självklart ska du vara de lilla bisen. Jaa lyssna nu på din mamma och din "extra" mamma (jag) haha . Gå och sov direkt efter jobbet!!

2008-11-05 @ 21:20:04
Postat av: Shannon

Naaw! Stackrs lilla kusinen!!:(

(hoppas vi ses ikväll)

Puss<3

2008-11-07 @ 18:14:58
Postat av: Nis

Haha! Vi får ses någon annan gång istället Shan :)

2008-11-09 @ 16:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0