vill ha !!

Jag vill ha jul nu, åh de bästa som finns på hela året är att köpa julklappar och planera vad man ska köpa. Jag vet vad jag ska köpa till Wiggo, Marlene och Denice eller iallfall en grej till nisse : ) Så de ska jag fixa i veckan när jag och moster ska iväg och shoppa. Då blir de väll kanske ett par skor också eller så är de tänkt iallafall. Fast tror min julafton kommer bli ganska tråkig, jag vill fira jul med Nisse som vi gjorde när vi var små. Då sprang vi alltid till varandra när vi öppnat julklapparna. Kommer aldrig glömma de året när jag fick reda på att tomten inte fanns på riktigt, nämligen så att Denice pappa alltid var våran tomte och min pappa var deras och den här julen hade tomte dick slipps på sig och de var samma slipps jag såg på honom när jag sen kom hem till dom.. Usch så ledsen jag blev haha och det var inte förra året kan jag tilllägga. Hur som helst så ska de blir jätte roligt att komma hem sen för då är de bara ungefär en vecka kvar tills jag får börja göra mysigt hemma med massa röda saker. Om lite mer än en vecka börjar julkalendern också ska bli jätte roligt, då får jag börja äta på min chokladkalender också, har ifs redan ätit 2 med lite hjälp. Julkalendern som går nu förtiden är verkligen sjukt dåliga, när jag var liten var dom riktigt bra. Mysteriet på greveholm, pelle svanslös och när karusellerna sover de var mina favoriter!




Nu ska jag ner för att äta och umgås med moster och stefan sen blir de sola :)

Ha en bra kväll.

XO XO Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0