Jahajaa.. så vad har jag gjort idag?

Jahajaa.. så vad har jag gjort idag då?
Jo, jag har varit i skolan, haft svenska skrivning, köpt undekläder, bakat pepparkaks hus med mamma, ätit lax till middag, duschat och sett på två avsnitt av den nya serien 90210., Haha! Jag vet att det framstår som att jag och Emmelie är värsta serienördarna men måste faktist säga att det inte alls är så. Tror jag inte iaf, jag menar hur många serier är det vanligt att man följer? De ända jag följer är iaf one tree hill och gossip girl., och nu 90210 såklart. Men eftersom vi laddar hem alla avnitt så räknas det väl inte rikgit som att följa de. Jag skulle vilja säga att det mer är som en film, en lång film eller något.
Hursomhelst så är jag ledig från skolan imorgon, det är jag ju på fredagar, ni vet. Tror dock att jag måste släpa mig ner dit ändå. Jag har inte köpt biljetter till studentfesten ännu och vore bra att få det gjort... men får se om jag orkar.
På lördag ska föresten jag och Emmelie in och shoppa. Tanken är väl att vi ska köpa julisar men jag känner ett stor behov av ett par ljusa slitna jeans och en större svart väska som jag spanat in, så antar att det återstår att se vad jag kommer hem med på lördagkvällen. 

Jaja nu ska jag kila iväg en sväng, hörs imorgon vettja.

//


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men så söt du är nisse, du påminner om blair :)

2008-11-27 @ 22:18:02
Postat av: nis

Haha! Det är så skönt att vi relaterar allt i våra liv till gossip girl ;)

2008-11-28 @ 00:01:29
Postat av: Emm

Men hallå de är ju så gott som oss de handlar om och det vet ju alla :) XO XO

2008-11-28 @ 11:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0