Kyla, nej tack! Snö till jul, ja tack!

Jag hatar kyla! Faktum är att jag hatar kyla så mycket så att om jag skulle få välja på vilken övernaturlig kraft jag skulle få ha, skulle jag välja att vara imun mot kyla. Jag skulle välja att aldrig mer behöva frysa!
Det  väger mellan de, och att kunna äta så mycket onytttigt jag vill utan att påverkas i varken kropp eller själ.., men torts att det vore nice att aldrig behöva tänka på vad man äter så är det ändå skönare att aldrig mer behöva frysa. 
Men det är lite konstigt ändå.. Just nu läser i Solo och ser två olika julbilder, en bild är New york - jul  och den andra är på Gran Canaria. Ja, jag hatar kyla men skulle ändå aldrig i hela mitt liv kunna tänkta mig att fira jul på en strand. Det skulle vara helt fel liksom..



/ nis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0