Krogen + frysta skor



Igår var det min debut på krogen och kvällen överträffade minst sagt mina förväntningar.

Jag och Johanna var ute i Eskilstuna, vi övernattade på Statshotellet som låg grymt nära Harrys, stället som vi var på.


Vi tog tågen in till Eskilstuna rätt tidigt så vi hade tid att shoppa lite också. Egentligen var väl själva tanken att vi skulle vara och kolla på travet på dagen men eftersom det var ruskigt kallt ute stod vi över det den här gången.

Hursomhelst.. efter Johanna både köpt skor och klänning gick vi tillbaka till vårt rum och började fixa oss. När vi väl var klara med det så drog vi och förade hos Johan. Med tanke på att jag inte kände en ända jävel där trodde jag att det skulle bli rätt stelt men måste säga att det endast var fruktansvärt trevliga människor som var där.

Efter en, två timmar drog vi vidare till Harrys. Det började lite trögt men det dröjde inte länge innan det blev mycket roligare. Kan åter igen säga att det var gulliga människor även där och alla verkade vara på ett väldigt festhumör. Galet kul med andra ord!. De stängde Harrys kl två så då drog vi vidare till Johan igen. Var inte där så länge men trots det kom vi inte i säng förens kl 5 om jag inte mins helt fel..


Eftersom vi skulle checka ut kl 11 morgonen därpå var det lite segt att gå upp när kl ringde. Frukosten ( alla älskar hotellfrukost ) som var en riktig besvikelse gjorde inte precis saken bättre..


Med tanke på min budget den här månaden måste jag säga att det blev ett dyrt kalas... men jag säger då det - det var de värt! J Det enda negativa med kvällen var att mina skor blev totalförstörda. Råkade kliva rakt i en marshall så fick stearin på hela mina mockaskor. Det blev lite varmt om fossingarna men jag var inte riktigt i ett tillstånd för att bry mig så mycket. Skorna ligger iaf i frysen nu så jag hoppas på att jag ska kunna reparera dem så jag slipper slänga skiten :/.


Nu vet ni i stora drag vad jag har gjort så nu hoppas jag bara att eran Halloweenhelg blev lika lyckad som min..:)




Hotelrummet.  Såg inte rikigt ut som mitt och Ems brukar göra.. Skulle vilja säga att det är beviset på att det är Emmelie som stökar ner :)




Johanna



Jag och några




Lite folk




/ Nisiis

Kommentarer
Postat av: Emm

jag stöka ner? hörru dudu, det är ju jag som städar.

2008-11-02 @ 18:01:07
URL: http://deniceochemmelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0