Fyreshov!

Haha! Ja, det är helt sant, igår var jag och Emmelie på Fyreshov. Mamma ringde och frågade om vi ville föja med så jaa varför inte liksom?
Men ni vet hur man har en bild av hur någonting ska vara? Sisst vi var där och badade vad hela stället jätte stort och vi hade alltid jätte roligt. Okej, det var inte rikigt var jag förväntar mig när vi åkte dit igår men det kändes liksom som man var tvungen att åka dit för förstå det. Vi var liksom tvungna för att kunna förstå att vi har växt ifrån det för flera år sen, förstå att vattnet var svinkallt och att basängerna är fulla av skrikande småungar som inte gör annat än att skvätter det kalla vattnet på oss. Det var liksom ingen höjdarupplevelse och det dröjde inte perecis länge förens vi ville åka hem igen men det var somsagt någonting vi var tvungna att göra för att ändra uppattning. Det är som Tomtitts  ( heter det ens så? ) Alla vill åka dit tills det varit där, eftersom det förmodligen är väldigt töntigt. 
jaja med de orden sagda kan jag berätta att jag faktist ska vara duktig och springa en runda, sen blir det en dusch och efter det plugg. Orkar inte plugga egentligen men har en större religionuppgift som måste in på torsdag och jag har inte ens börjar med den än.. Jaja.. ni får ha en bra söndag så hörs vi lite senareeeee

XOXO Denice 

Ps. Gossip Gril kl 19.00, missa inte!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0