Hi foxy



Detta är en bild från gårdagen. Vi var hos John, han fyllde ju 18 år så mycket grattis till honom :)

Som ni vet så sov jag hos Emmelie, åkte dock hem rätt tidigt, väl hemma tog jag en dusch och nu sitter ja och ser på film, The holiday, den är ju hur bra som helst!
Ikväll blir det förmodligen film med snea,. och kanske emmelie och natta. Blir nog bra.. :)

Hur som helst,. vill ni veta vad minna, enligt  mig iaf, två västa dåliga vanor är? (Kan man säga värsta dåliga? haha!)
Om jag är själv så kan jag i stort sett inte se på tv eller sitta vid datan utan att, antingen klippa lite smått i mitt hår eller måla nagellack på allt jag får tag i. Det är någonting jag måste sluta med av många anledningar, För det första, mitt hår blir ju förstört, vad tänker jag på?! För det andra så tar minna nagelack slut och för det tredje så förstör jag borstar, nagelfilar, pennor och allt annat som är i min närhet. Usch,. inge bra!
Jaja.. nu ska jag hoppa in i duschen så kanske vi hörs senare i kväll. Have a nice evening cupcakes!


/nis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0