skärpning nu!

Nu har jag inte bloggat på länge igen, men alla är väll vana vid de nu. Men jag märker att det smittar av sig, när inte jag skriver då blir denice och sämre och det är säkert samma för mig. Hur som helst så började min vecka med att vi får reda på att våran lärare i skolan har gått bort, de var ingen rolig stämmning den dagen kan jag lova. Jag visste de några dagar innan  och det känns fortfarande väldigt overkligt att man aldrig kommer att få se henne igen. Hon ska iallfall ha tack för att hon orkar stå ut med oss och för allt hon lärt oss. Sen tisdag och onsdag skolkade jag faktiskt, skolan känns väldigt väldigt omotiverad just nu har kommit in i någon ond cirkel tror jag.  På tordagen gick jag iallfall och det var simning på idrotten, de var faktiskt jätte roligt och det är skönt att simma också. Igår fredag ja vad ska jag säga jag slutade 12:50 inte helt fel, skönt! Då åkte jag hem till Marlene en stund och mös med min lilla älskling Wiggo, har spydde på mig igår förresten alltid ska jag råka ut för det. Hur som helst det vart i säng tidigt igår, vart en riktigt tråkig fredag med tjaffs mm. Idag vaknade jag vid 10 och telefonen ringer det var ju lilla Nisse, som frågade om jag ville att vi skulle åka till fyrishov med hennes mamma och peder och det ville jag. Det var ju sjukt länge sen jag var där, och då brukade de inte vara så kul, för jag var så vattenrädd så vågade aldrig göra allt det där som Denice och Jennilee gjorde haha. Men nu är jag inte rädd längre, så idag ska jag busa med Nissepisse och ikväll ska vi nog kanske dricka tror jag. Någonting kul ska vi hitta på iallfall :)

Nu ska jag se några avsnitt av G.G tills vi åker.
Ha en bra dag!




// EMM

Kommentarer
Postat av: Nis

G.G ojdåå cooling där ;)

2008-11-08 @ 12:58:01
Postat av: Anonym

Thats her cool and she cant take it off!

2008-11-08 @ 16:32:41
Postat av: Nis&Emm

Haha, va? vad är du för fjant? :)

2008-11-08 @ 18:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0