Not okej

Omg jag bloggade inte på hela gårdagen, haha det måste vara ett bra tecken när jag tycker det är katastrof.
Kan iallfall berätta om min gårdag, jag och moster åkte först och handla lite kläder och julklappar. Jag har köpt klart till marlene vilket känns skönt att någon är klar. Hittade även en grej till Nisse, det är alltid roligast att köpa till Bisi. Jag hoppas verkligen hon kommer ha hennes fina julkula i granen som hon fick av mig. Efter det åkte vi och hämtade Lova på dagis, jag gick in för att hämta henne åh så mysigt det var. Sen åkte vi och fikade på ett super mysigt ställe som hette humlan. Jag började få migrän så jag tog min medicin och decka till kl halv 7 ungefär och då var det mat, efter de kollade jag på 4 gossip girl avsnitt. Jag var så sjukt jävla förbannad när jag sett klart avsnitt 11 i säsong 2, för de första kan man inte ladda ner några fler och för de andra blir jagt så irriterad på Vanessa, henne som jag alltid tyckt så bra om. ÅÅÅÅÅH kan verkligen inte sluta tänka på det. Hur som helst jag kommer vaka över avsnitt 12, de kan ni ge er på. Nu ska jag ner och fixa lite julklappar och fortsätta min julklapps jakt lite senare.

Hoppas ni får en bra dag
You know you love me XO XO Emmelie




Det måste bli dooooom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0