Lugna lördan´

Hejis :)
Kom precis hem från jobbet, började kl 8 imorse så nu är jag lite tröttis. Ikväll ska jag bara ta det lugnt och se en film och läsa Solo. Haha!, vilken lördagkväll.. men det blir iaf mys.. 

Förseten så är minna händer jätte torra, smörjer in mig hela tiden men eftesom jag jobbar i en resturnang med massa disk och skit så tvättar händerna på tok för mycket... då försvinner ju all salva och tvålen gör så det trokar ut ännu mer.. Vet inte riktigt hur jag ska göra för att minna händer ska bli mjukare, har liksom redan salva med mig vart jag än går typ.
Haha!, Föresten,, usch vad äckligt det lät med torra händer.. men ni kan vara lugna, så torra är de inte. ^^

Bara så ni vet så saknar jag Emmlis, hon borde komma hem snart. 
Som Emmelie skrev i sitt inlägg så har vi varit dåliga på att uppdatera i bloggen men kände bara att hon skulle få skriva ett inlägg innan jag skrev. Jag strejkande lite liksom :)

Försesten igen... ^^  Har ni sett Linda Rosings reklam, där hon söker en pojkvän? Det är rent ut sagt det värsta jag har sett! PINSAMT! '' För vem vet, kanske blir det du och jag, vi ses''  Usch, jag skäms för hennes skull när jag ser det. Jaja,. en liten parantes bara ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen sen blir det käk., men ni får ha en sån trevlig lördagkväll // Nis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0