Länge sen igeeeeeeeeeen

Åhhhh vad tråkigt det är att blogga, varför gör jag det ? haha ibland känns det ju roligt men har inte kännts sådär jätte kul den senaste tiden. Men nu gör jag det iallfall, nu är jag hos marlene och jörgen och lyssnar på Lille älskling som skriker för hans käre mor kom just på att han inte fått mat sen kl 2 idag haha så hemskt, Vi som trodde han var trött. Men nu äter han iallfall som om han inte fått mat på en vecka, stackars lilla hjärtat. Idag ska jag bara ta de lugnt, vara här och se på idol som börjar om 25 minuter. Jag tycker egentligen inte att idol är sådär jätte bra men när man inte har något annat för sig så passar de ju perfekt ;) Idag hade jag prov i skolan och de gick inte sådär jätte bra tror jag, fick lite utav en blackout faktiskt. Måste skärpa till mig nu och börja plugga ordentligt! Nu fikar jag och de behövde jag känner jag, jag är så sjukt trött och har varit de nästan hela dagen. Imorgon blir de middag hos Micke och Eva iallfall de ska bli jätte mysigt tycker jag, ser verkligen framemot de  :)



Tycker tycker om

// EMM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0