kan inte bestämma mig

Jul och nyår börjar närma sig, sen får ni säga vad ni vill. De kommer att gå fort de vet jag!
Antingen vill jag köpa en klänning till jul som jag tycker är jätte söt, en röd som jag kan ha till mina röda högklackade skor. Annars tänker jag på den gröna klänningen som även finns i svart, den kan jag ha på nyår isåfall till vilka skor jag vill som mina nya lila tex men om jag tar den i grönt måste jag ha ett par svarta såklart. Har nog inte råd att köpa massa julklappar beställa klänning och köpa skor innan jul, måste vara ekonomisk ;) Men jag skulle verkligen behöva ett par till svarta högklackade och jag tror dom här kan vara snygga på, men är väldigt inne på att köpa ett par guldfärgade också.
Får se hur de blir, måste komma hem först, så får jag väll smöra lite för pappi :)





XO XO Emmelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0