Hejiis

Hello :)
Idag har jag inte bloggat någonting, jag vet vad ni tänker. Nu börjar som suga igen och slutar med bloggandet. Men icke sa nicke. Har bara varit otroligt trött idag, skulle åka på julmarknad i sigtuna vilket verkade skit mysigt men de skulle stänga så vi bara skulle hinna vara där i ungefär en halv timme. Så det strunta vi i , istället åkte jag med mamma och anders och köpte lite julsaker. Så nu är de myspys i mitt rum hos mamma.. Igår var jag förresten med min bror och hans kompisar plus 2 tjejer från västerås Frida och Jenny hette dom, dom var urgulliga. Vi sjöng singstar och lite så! Vaknade för en liten stund sen, var verkligen helt slut. Nu ska jag ner och äta glass.

Vi hörs nog inget mer idag, men imorgon ;)

You know you love me XO XO Emmelie


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul första gången, men fan vad pinsamt empan att du kör med xoxo i varje inlägg!

2008-12-04 @ 10:25:11
Postat av: Anonym

men hejiis på digis.. jadu lilla gubben, antar att du är en kill. så vem är du min anonyma hallonpaj?

XOXO i guess you love me

2008-12-06 @ 16:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0