Hej gullisar

Hej på er!  Idag mår jag toppen, lite trött kanske men ja hoppas på att jag piggnar till snart :) Nu blir det käk sen kila iväg till jobbet.
Jag har nationella prov imorgon, skivinigen. I 5 timmar ska vi sitta om jag inte minns helt fel. Tänkte säga nått i stil med '' usch vad jobbigt!'' fast sen ångrade jag mig., jag ser faktist fram emot det. Jag tycker det är roligt att skiva sånna svenksa uppgifter och det brukar ju alltid vara något roligt ämne att välja på så det kan nog bli bra.



Föresten.. pappa har fixat något annat nerladdnigsprogram, Frostwire. Det är väl nått liknade som Limewire men tycker redan mycket bättre om frostskiten. Är mycker finare och dessutom verkar det fungera aldeless utmärkt. Gud så skönt! :)
Jaja.. ha en trevlig kväll på er så hoppas vi på att det blir semlan som skiver nästa inlägg.

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0