Godmorgon

Hm.. Emmelie valde att säga god förmiddag kl 12 men för mig, två timmar senare tycker jag ändå att godmorgon passar bättre., kanke just med tanke på att jag klev ut sängen för bara ett  litet tag sedan.
Hursom helst så kollade jag på barnkort på mig och Jennilee igår kväll och bland korten hittade jag ett brev som var skrivt till mig. Har såklart läst det förut men det var så himla länge sen så kommer knappt ihåg vad det stog. Jag hinner inte berätta vad det står i brevet just nu men lovar att jag gör det lite senare idag.
Jag måste nämligen städa mitt rum och sätta på kaffe till pappa för att han ska gå med på att köra mig till kista.., och eftersom jag inte har fixat mig ännu så har jag lite jobb framöver. 
Hörs senare gullisar //



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0