Godkväll

Hej på er! Jag sitter hos mamma och väntar på att maten ska bli klar. Det blir tredje dagen den här veckan som jag äter fisk. Haha, det är ett under! Fisk är inte riktigt min favorit rätt men eftersom man blir smart av fisk är det väl lika bra att passa på att äta när det ändå serveras ;). Idag har jag ridit och sen bakat pepparkakor med mamma.. Så jaa, vi har fått lite adventsstämning trots allt. Det var dessutom väldigt mysigt att rida idag, satt som en köttbulle på hästen eftersom jag hade så mycket kläder på mig, men det var varmt och skönt iallafall.
Så fort jag har ätit klart ska jag plugga. Usch! Jag lever på att det inte är så långt kvar till jul lovet. Ska bli så skönt med lite ledighet, det kan jag lova!
Nu är maten klar så kanske hörs lite senare i kväll., men ni får ha en toppen söndag hur som helst... Pussis // Nis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0