GLADA JAG

aa tja foxy!

För några veckor sen hittade jag en lila klänning som jag verkligen verkligen ville ha, men den fanns inte i min stl så jag köpte den ej. Men idag hittade jag den i röd, kan ni fatta en favorit klänning i min favorit färg. Jag bara älskar den, så jag fick den av moster och den kommer vara så perfekt till mina röda älsklings skor. Ska få en lila av pappa på lördag när vi ska åka iväg och handla lite saker, och den ska jag ska ha till mina nya lila skor de kommer bli sååå bra!

Har även köpt lite mer julklappar idag men inte många bara 2. Känns bra att jag köpt till många iallafall, åh gillar egentligen inte nov och dec de blir alltid så dyrt haha, men de kan det vara värt.

You know you love me XO XO Emmelie

And who is he? That´s a secret i never tell


Kommentarer
Postat av: Anonym

aaah tjaaa foxy

2008-11-26 @ 23:52:29
Postat av: jen

alla vet redan vem he is ;) hihi

2008-11-27 @ 13:56:47
Postat av: Emm

hahaha men jag syftar inte ens på någon speciellt när jag skrev det. Och den HE du menar är ingen hemlighet för mig. Men så du menar att du brukar läsa våran blogg.. uuuh ;)

2008-11-27 @ 16:24:20
Postat av: Anonym

finns det flera HE eller? :)

2008-11-27 @ 19:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0