Fullpackad väska

Hej allihopa!
Kom precis hem till moster, från att ha varit med moster och Thea hos tandläkaren och Thea har bara 2 små tänder så det var ganska roligt. Efter det gick vi på stan, sen hämta Lova, sen tillbaka till stan igen. Har köpt mera julklappar idag, de känns bra. Har även köpt vinter skor, har aldrig haft ett par riktigt varma skor, för dom är oftast så fula. Men de struntar jag i den här vinter för åååh jag hatar att frysa. Hur som helst jag har precis packat min väska och den gick knappt igen. Plus att jag inte har en aning om hur jag ska få med alla andra saker.
Imorgon vid den här tiden sitter jag på planet hem, ska bli rätt skönt att komma hem igen. Men jag kommer sakna moster, lova och thea såklart.

Nu ska jag se någon film
Hörs senare


You know you love me XO XO Emmelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0