En sväng till norrland

Vad har hänt nu? Inte ens Denice bloggar, de här är verkligen inte okej. Igår när jag kollade in bloggen och verkligen såg hur länge sen de var vi blogga blev jag riktigt sugen på att blogga men jag glömde bort de igår. Nu är jag i norrland hos min moster, brukar ju åka hit ganska ofta som ni flesta vet. Jag kom i torsdags på morgonen och stannar till nästa fredag, jag har faktiskt redan hemlängtan, redan igår fick jag de och de har jag aldrig haft förut.

Måste bara säga de för er som såg idol igår, att de är sjukt att den där lilla Johan är kvar. Det är alla småtjejer som ringer och röstar. För han är ju faktiskt inte bra, visst kanske bra på scen men absolut inte på att sjunga. Visst gillar jag den där lilla ungen tycker han är duktigt ändå. Men det var inte rätt att Anna skulle åka ut, för alla som är kvar är så himla mycket duktigare än Johan. Förresten ni som sett låt den rätta komma in den nya svenska "rysaren" pojken som de handlar om är så sjukt lik Johan Palm. Nu framstår jag som ett riktigt idolfreak vilket jag inte är, har bara sett några fredagar, men jag vet vilka som är mina favoriter och har varit de hela tiden Alice och Kevin dom sjunger helt klart bäst. 
 
Men nog om idol, nu ska jag lägga mig i sängen och se någon film moster tyckte var bra. Men kommer att blogga lite senare, har mycket att ta igen.

Hoppas ni får en bra dag, för det ska iallfall jag ha :)

XO XO Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0