Valborg

Haha, jag och Emmelie fick fullt upp så vi hann inte skivta något om valborg så vi tar och gör det nu ist.  :)

Dagen började med att vi spelade lite kubb och så tillsammans med några vänner., eller ja  om jag ska vara ärlig så blev det inte mycket kubb spelande med vi hade minst lika trevligt ändå :)
När klockan rusat iväg mot 4 ? så begav vi oss hemåt. Emmelie, Jessica, Julia och jag grillade hos Emmelie. Julia och Em skötte grillen och vi kan väl säga att vi lärde oss av det misstaget. Haha!
Senare kom det lite folk förbi och enligt mig så hade vi iaf riktigt trevligt. 
Runt 12 tiden drog vi vidare till Kentta och Emmelie drog därfrån runt halv två mendans jag stannade ett tag till. Jag var dock inte i säng förens över 4 eftersom mitt hus var fullt med folk när jag kom hem.

Bilder från dagen. Klicka på för att se större   
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0