Tele med Emmelie osv.

Nu sitter jag och pratar i telefon med Emmelie,. haha usch vad vi blir flamsiga när det blir lite för sent. Skulle dessutom behöva lägga på telefonen och börja plugga ist., men finns ju liksom ingen ork,.. eller lust. :p Att jag har plugg i typ varje ämne underlättar inte heller precis..
Men kan ju ändå inte vara deppig eller nått nu när det är mindre än en månad kvar till sommarlovet. Guuud så skööönt!

Jag vet inte hur det är med er men jag ska ialla fall leva loppan hela sommaren!



image58

Kommentarer
Postat av: stefanie

jag med! den här sommarn blir nåt speciellt ;D

2008-05-12 @ 23:15:32
URL: http://sstefanie.blogg.se
Postat av: Nisse

Haha jaa men verkligen :)

2008-05-12 @ 23:29:02
URL: http://DeniceochEmmelie.blogg.se
Postat av: Jackhammer

hehehhe, ska aldrigt mer dricka så jag blir så där igen :D hahahha.

2008-05-13 @ 20:40:16
Postat av: Emm&Niss

Hahaha ja jackie helt rätt, ta de lite lugnt ;)

2008-05-13 @ 21:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0