Tala i gåtor

Okej det här inlägget kommer endast 5 personer att förstå någonting av speciellt jag och Nisse. Vi har umgåtts med dom hemliga B'na och vem fattar vilka dom är? nej precis ingen. I fredags träffades vi först och vi kom inte därifrån fören kl halv 9 på lördag morgon så inte mycket sova den natten inte nej nej. Men jag och Nisse somnade sen hos min farmor och farfar. Vi gick sedan till B'na igen för att säga hejdå efter att vi vaknat, eftersom att vi skulle tillbaka till Bålsta. Vi visade dom vart man kunde äta och trodde sen att det var "hejdå" men nej sen blev det att grillar hos denice med dom jätte mysigt. Sen middag, plockade väll undan någon gång mellan 11-12 sen åkte dom väll vid 3 ungefär då trodde vi iallfall att det var "hejdå" men nej dom kom även igår på kvällen också och dom kom med tacos och då menar jag mycket av allt haha men den kvällen blev iallfall det riktiga Hejdå, tredje gången gilt. En bra helg i alla fall.
Nu kommer Nisse få leva med att de blir tjat och prat under en lång tid fram över, men eftersom att hon är min bästa vän så tar hon det haha.


// E

Kommentarer
Postat av: e

Haha wiiie jag är så bra som fattar vad ni snackar om :D men vad bra att ni hade trevligt, ni får berätta allt sen grabs :D

2008-05-05 @ 18:38:29
Postat av: Emm&Niss

Lilla gumman den är topp hemligt ett litet tag till haha..

2008-05-05 @ 21:29:52
Postat av: e

haha såklart inte :D

2008-05-06 @ 19:37:22
Postat av: Niss&Emm

haha gooodie . men vi skulle ju bli de stora L ordet du och jag hahah :D

2008-05-06 @ 20:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0