Sommar ?

Jag vet inte vad ni säger men för mig är det i alla fall sommar nu. När man kan ligga ute i bikini och sola utan att frysa en ända gång och när allt är grönt. Ja det är sommar, äntligen. Nu är det bara sommarlovet som fattas. I helgen har jag varit med Nisse för de mesta och så har vi pratat en hel del med Jackieboy haha.. Jag har levt på Nisses baksida hela gårdagen och idag så nu börjar jag bli lite små brun ;)

Snart åker jag upp till min älskade moster och mina kusiner (: 
Har inte träffat dom sen i Februari så jag saknar dom ganska rejält nu.


image56

// Emm

Kommentarer
Postat av: jack

haha Emm nu ska vi inet vara så där vaaaa?`hahaha

2008-05-14 @ 10:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0