Slitet nagelack?!

Ni kanske har läst på Msn startsidan?.. Där står det iaf att det är en ny trend med slitet nagelack..det alldra senaste är alltså avskalat fult nagelack. Det ska tydligen ge en '' jag trivs med mig själv ändå'' känsla och som det stog på Msn..'' ett tecken på att man är skön nog att inte bry sig''



Enligt mig är det iaf skitfult och även fast mitt eget nagelack ibland är slitet så är det inte precis så att jag tycker det är snyggt..  Nej det här var ingen trend som jag kommer att följa iaf... men antar att jag inte är skön nog för att inte bry mig helt enkelt

/ nis


Kommentarer
Postat av: louise

nee ingen trend jag heller har lust att följa :D
jag kör hellre nagelack över hela naglarna.

kolla gärna in min blogg! ;)

2008-05-29 @ 21:46:24
URL: http://louiissee.blogg.se
Postat av: EmochNis

Haha, jaa det är betygligt snyggare ;)
javisst ':)

2008-05-29 @ 21:52:28
URL: http://Deniceochemmelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0