Planering

Idag sov Nisse hos mig igen, jag hoppas på att hon och Erica sover här inatt också eftersom att jag är lite ensam haha. Imorgon är jag ledig så ikväll kommer Cornelia, Lina och Liza hit vi ska fira att de blir ledigt imorgon, Lina fyller ju år imorgon också så Grattis i förskott! Jag har även suttit med Erica och Nisse och börjat kolla lite över sommaren och eftersom att jag verkligen är sånn som person att jag gärna vill ha allt lite planerat så har jag då börjat och jag har allt planerat i minsta detalj från den 11 Juni till den 29 Juli!

image54

11 Juni - Skolavslutning
12 Juni - Erica fyller år FIRA henne
13 Juni - Jennilee´s student
14 Juni - Åker till Åland
20 Juni - Midsommar
28 Juni - Pinko och Idas 20 års fest
2  Juli - Hem från Åland
3  Juli - Moster kommer
7 Juli - Jag och moster åker till Piteå
    JULI - Denice kommer upp någon gång efter
22 Juli - Erica och Jessica kommer upp
23-27 Juli - Pdol
29 Juli - Erica och Jessica åker hem

Resten av tiden är de bara
 
CARPE DIEM

// Emm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0