High class problem

Misstolka mig inte nu för jag menar inte att varken jag eller Emmelie tillhör en '' högre klass'' bara att våra problem gör det. Haha!
De senaste dagarna har både jag och Emmelie klagat väldigt mycket på allt mellan himmel och jord,.  och för det mesta är det bara på så otroligt töntigt saker,, jaa ni vet sånt som man egentligen alltid klagar på... det jag menar är tex valet mellan två jätte bra saker är ju omöjligt för at båda sakerna är ju bra på sitt sätt. Man har tex två av sina absoluta favvis tröjor och blir irriterad bara för att man har möjligheten att välja mellan dem. Sen tar det ju dessutom massor av tid när man ska byta fram och tillbaka hela tiden,, att  ingen av av sina vänner har någon egentlig åsikt underlättar ju inte precis heller.
Haha jaa det jag vill få fram är väl att det är meningslöst all klaga egentligen. det gör ju inte saken bättre precis..
jaja. :p ni kasnke inte fatta mycket av detta inlägg,, bara jaf och emmelie som fattar vad det betyder i på riktgit af.. :)


Kommentarer
Postat av: e

haha nejni, jag fattar också :D

2008-05-05 @ 18:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0