Grattis

Idag har jag varit ledig, vi hade bara en lektion som var engelska och dom som redan haft nationella muntliga var lediga, blandannat jag :) Så Erica och Denice sov här, blev väckt mellan 8-9 någongång trotts att jag var ledig. Denice kom i alla fall hit direkt efter skolan igen vi tänkte att vi skulle baka men de slutade med att vi kollade på the grudge och båda somna inom en halv timme hehe. Nu har vi vaknat och Nisse gick till special idrotten sen kommer hon hit igen. Totte kommer också hit snart och spelar lite monopol med mig!

Vill även säga att de är ingen vanlig dag för de är LINAS födelsedag.. Grattis gumman :)

Ända bilden jag hade på henne, cornelia råkade bara komma med ;)
image55

// Emm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0