:)

Igår gick jag upp kl 9:00 när jag var ledig usch, men skulle till kiropraktorn 9:40 så nu känner jag mig som en ny människa verkligen super skönt. Sen åkte jag tillbaka till Nisse som fortfarande låg och sov och då blev hon arg för att jag lät när jag pratade med jackieboy i telefon som vanligt haha. Sen vakna hon när jag somna på soffan, och då låg vi och mös lite framför tvn sen åkte nisse till stallet och efter de köpte vi godis, fixade oss och åkte jag, erica och nisse till alan och spelade spel med några och jag är verkligen ledsen för att jag var osocial men var inte allt för taggad var verkligen trött. Slocka i sängen direkt när vi kom hem till mitt andra hem Nisse hehe.Nu sitter jag hemma och har faktiskt pluggat, måste bara visa hur Erica reagera när hon fick reda på att jag pluggade hahah.

erica säger:
vadå pluggar? :D du skojar?
? Emmelie säger:
jag blev precis klar
? Emmelie säger:
fyfan vad dum hahaha


Snart ska jag få massage sen ska jag duscha,fixa mig och dra mig mot Nisse där vi sen ska ha tjejmiddag för ovanlighetensskull (:


// Emm

Kommentarer
Postat av: erica

HAHA, så söt du är ems! pluggar på en lördag :)
tur att vi ska träffas ikväll så det inte slutar med att du pluggar då också :D

2008-05-17 @ 14:19:00
Postat av: Emm

taha för de skulle ju säkert hända, eller inte :D att jag pluggar över huvudtaget är ju fan ett under :D

2008-05-17 @ 14:45:33
URL: http://DeniceochEmmelie.blogg.se
Postat av: Anonym

DJUURPLÅGERI!!!!!

2008-05-18 @ 00:46:03
Postat av: Nis&Emm

Han ler ju ? :)

2008-05-18 @ 13:38:23
Postat av: jen

haha det var från mig, och nej det gör han icke! :(

2008-05-18 @ 20:44:41
URL: http://annjennileelundmark.blogg.se
Postat av: Nis&Emm

Haha men troolit att vi är dumma mot honom :p han lever ju lyxliv gemfört med andra kissar

2008-05-18 @ 21:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0